No je to nejspíš následovný: některý hry opravdu g-sync nebo freesync nepodporujou, zjistil sem to třeba u CS:GO a divil se, proč nejde synchronizace, no teď už to vím :-D Takových her je tak malo, že si toho jen málokdo všimne a prave v těhlech hrách by se to mělo projevit, pokud sem to teda pochopil spravne.
Odpovědět0 0
Když jsem pořídil FreeSync monitor, tak v CS:GO byl problém...viditelné rozdělení snímků (teď si nemůžu vzpomenout na to zapráskané anglické slovo :-D).
Ale myslím, že jsem to odladil v profilu hry v ovladačích a pohoda.
Nepodpora her mi prijde divná, když jde o synchronizaci vyrenderovaných snímků GPU a zobrazených plných snímků na monitoru.
Odpovědět0 0
Tearing :-D No vidíš, v tom profilu to taky zkusím, ale myslim, že jsem to uz někdy marně zkoušel :-D jinak, zkoušel jsem to přímo ve hře a byl velkej inputlag (v ostatních hrách není) takže možná nějaká nepodpora tam z nějakýho důvodu je, treba aby všichni hráči měli stejný podmínky pro hrani, v tomhle případě nesynchronizovanej obraz, protože ne všechny monitory maj free/g- Sync.
Odpovědět0 0
FreeSync mi tam šlape, ale jak jsem teď zjistil, když nastavím FRTC na 74-76 fps, tak je tam tearing, ale při 70 ne. (zkoušel jsem to teď jen chvilku). Problém bude asi jen při těch hraničních fps.
RX 580 8GB + AOC G2460VQ6 (24" 1920x1080, 35-75Hz (FreeSync a LFC))
Odpovědět0 0
Chápu dobře, že pokud mám AdaptiveSync monitor a RX 580 kde v ovladačích mám už nějakou dobu AdaptiveSync zapnuté, tak je tahle vymoženost Windows 10 k prdu?
Jaký pak má význam, když asi 99% uživatelů co má monitor s variabilní obnovovací frekvencí tuto technologii používá jejím zapnutím v ovladačích?
Navíc jsem se domníval, že na hře nezáleží protože onu synchronizaci provádí GPU s monitorem....hra do toho "nekecá".
Vysvětlí mi to někdo? Tuhle oblast sleduji méně než HW v bednách.
Odpovědět0 0
Přidám se s nepochopením článku :D
Mám RX 580 a monitor s 75Hz a podporou Freesync. Ať hraji cokoliv, i DX9 hry, tak mi variabilní frekvence monitoru funguje.
Odpovědět1 0